Film kväll

Tjena.
Vaknade för drygt 20 min sen.
Ser att Sara har börjat blogga igen :D
Juste Alma kommer idag från Värnamo. Ska kanske träffa henne, men tror inte det, hon kanske kommer sent eller är trött eller något, men vi får se.
Men något jag ska göra idag, är att titta på Solsidan och på Wallander (Om det inte händer något :P).
Asså de här filmerna är bara så jävla tunga! HAHAHAAH jag kissar på mig när jag ser på Solsidan, de är ju bara för sköna och roliga! HAHAHHA! Och Wallander filmerna och Beck filmerna dör jag för,så det enda jag kan säga är att de är skit bra. Jag gillar såna filmer där man ska reda-ut fall och sånt, skit spännande. Och jag kan typ aldrig gissa vem mördaren är, eller jo jag gör det med det blir nästa alltid fel person. Men ibland så gissar jag faktiskt på rätt person ( SKIT SKIT STOLT) haha.
Men Solsidan kommer i alla fall på 4 idag klockan 20:00 och Wallander på samma kanal klockan 21:00 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0