INGEN RUBRIK

Tjaa tjaa ,
Äntligen har jag inte ont längre , men det kliar som in i ******* . Och jag har svårt och sova. Jag är van vid att sova på sidorna men öronen får ont :P
Vet inte vad jag babblar om just nu så aa ...
Min kusin ringde precis och berättade en sak om en kille som gav sitt nr till mig.. Han va snygg , blåa ögon och sånt .. Och jag dör för såna killar med skiit fina ögon ! Och leende !
Men aa han gav sitt nr t mig och vi börja snacka och han ville träffa mig , men jag känner inte ens honom så jag sa nej. Och vi sluta smsa.
Och jag hörde en massa om att han hade linser och att han kommer från tunisien och inden .. t mig sa han att han va från Tanzania och indie. Wierd snubbe !!
Och min kusin ringde och sa att hennes kompis hade gått t donken i kista ( Där han jobbar ) och han hade tydligen kommit fram till henne och frågat om hennes nummer men hon sa att hon hade kille och han sa kan jag få din kompis nummer da ??
HAHAHAH .. Desperat.se !!  Ni som åker till Donken i Kista och får hans nummer .. riv den framför hans ansikte och gå därifrån ;) Om jag visste att han va sån skulle jag gjort det!
Asså vissa killar ?? Huur fungerar killar egentligen ?
Jag trodde att äldre killar är smartare och mogna MEN det är så fel ! Yngre killar är bäst ! De är såå söta och snälla. Haha.
Snygga killar har bajs personlighet och Fula killar har underbar personlighet. Gud va taskig jag e men aa !! Jag går inte efter utseende utan personligheten .. Okeey utseende måste han oxå ha men han behöver inte vara ÅRETS snyggaste kille. Om han e lite mullig och söt skulle jag nog kunna vara tsm med honom .. så aa!!
Nu ska jag nog gå och plugga lite matte ! ..
See yaa ! // Sara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0