Ägg krig ?

Hej hej, sitter här hemma hos Eli nu.
Jag, Asena och Asia drog till Almin, och sen kom Jamie, Michel och Johannes också, och Andy och Mikas var redan där typ. När vi kommer dit så får Asia en riktig skratt attack, asså hon blev helt cp, riktig sjuk i huvudet <3 hahaha. Sen så "tittade" vi på film, den var dålig så vi tittade bara på halva. Sen så sätter killarna på fotboll, och jag säger bara att man ska inte titta på fotboll med riktiga fotbolls-fans,  asså alla börjar skrika något, helt kaos jag dog av garv på riktigt!
Efter det så börjar alla hoppa på varandra,slå varandra med coca cola  flaskor, knuffa varandra, HAHAHA , det var riktigt kaos!
När klockan blev 22 så bestämde jag och Asia att dra hem. Asena, Jamie och Andy skulle lämna hem Asia. Så alla vi fem gick ut. Och gissa vad som händer då ??? Killarna slänger ägg på oss från balkongen!!  Asså det kom skit mycket på min jacka !!!!! Det kom också lite på Asena så alla gick upp igen för att Asena skulle tvätta sin jacka eller något. Men jag gick i alla fall hem med Eli för att tvätta min jacka och nu så är jag här.
Men vi hade i alla fall ganska kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0