Ninaa !

Tjenaa ..
Sitter häär på soffan med NINA !! Som tror hon är bästaste kusinen ever ( Det är du inte Nanosh , sry ) HAHAHAH .. Skojaa bara <3
Idaag åkte vi t kista .. Jag , Sana , Sanna , Nina och Setare. Vi kollade en massa grejer och Sen gick vi t Burger King och kääka MMMMM .. Älskaar det !
Hahah Nina uppehåller Min lilla kusin .. så att jag kan ta hennes godis och nu är det min  syrras tur så att Ninas kan ta hennes klubba HAHAHAHAHA .. Vii balocheer e baa föör sköna !! ;) Vi göör allt för Mat , godis allt man kan äta =)
Anywaays imon ska vi gå och bada .. längtaar. Har inte badat i ett halvt år =( Känns ganska sköönt ! =)
Jaa jaa nu ska jag gå och leka / slå ungen hahaha hon e sjukt irriterande men ändå söt :P Nu pratar jag föör mkt .. Ninaa nu borde du va glad har skrivit om dig HAHAHAHAHA .. SHARÅÅ !
// Saraaa
Vill tbx .. hade så J**** roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0