Flippppp !!

Shooo ,

Ser att Setare börjat blogga .. Det är väl nåt bra ;)

Jaa , har inte bloggat på länge för att jag har inte haft orken och göra det. F*** Vaad irriterande människor det finns!!

Folk förändras såå snabbt !! Jag ska inte snacka jag kanske oxå har förändrats men om en person säger t mig att jag förändrats på ett dåligt sätt så försöker jag ändra mig på ett bra sätt .. vill inte att folk jag känner / älskar ska se mig som en dålig person. Jag försöker få kontakt med de och försöker snacka med de på ett snällt sätt men NEJ de ska vara såå jävla fittigaa ..

Snackade med en person häromdan och personen förolämpar mig ?? Asså snälla !! Jag vill så gärna ha kontakt med dig som en vän inte mer. Det värsta jag vet är folk som utnyttjar ! De höör aldrig av sig sen när de behöver hjälp med nåt så hjälper man till och dagen efter leker de som att ingenting har hänt och förolämpar den .. är det tacken man får ? Det är såå synd !!

Du var där för mig i 7:an när allt var piss för mig och när jag umgicks med bajs personer .. och jag vill inte förstöra det vi hade men du e såå f****** barnslig och det gör mig arg !!

Faaan man blir verkligen pissed of !!!

Anywaays .. pallar inte bry miig .. vill inte ens tänka på dig mer !! Sååå jag lämnar det förflutna ;)

Idaag var jag på Möhippa och det roligt tills tjejerna gick och festa -.- Hahahah så jag och sara gick och åt nåt sen tagga vi t mig .. och nu så sitter vi och spelar Call Of Duti =) Hihih .. snart ska vi kolla på 8 Mile för (150:onde gången för mig ) Men den kommer aldrig bli tråkig !! Älskar Eminem !!

Nu ska jag draa .. sharrå bitchees !! (L)(K)(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0