Afshiiin ! :(

Tjeena mittbena !
Sitter med Sanna och Setare som e fett trött efter 3 timmars lång resa. Vi är såå taggade till KH konserten! :D
Setare gick precis hem till sin pappa och jag sitter och lyssnar på Afshin - Kheyli Vaghte ! Assååå faan att jag missa hans konsert !! Oooh har årets ångest ! Varje år han vart i Sverige har jag vart på hans konserter ( Tror jag ) Och jag älskaaar hans låtar :( Känns så hemskt och missa de. Men men , kan inte göra ngt åt saken.. Får ba vänta tills nästa konsert :)
Aa idag var det en såndär torr skoldag. Och imon blire värre. Har prov och har inte pluggat ett jackshit!! Och jag kan inte plugga heller det går inte :P
Jag , Zuzan, Zenab ( FÖDELSEDAGSBARNET ! ) , Fatou , sheida och sandra luffade runt. Vi åkte t Stan för att göra en grej , vi skämtade lite med folket hahahh , såå sjukt roligt ! Sedan åkte vi vidare till kungsängen. Sheida och sandra hoppade av i spånga. Vi åkte vidare till spånga sedan hoppade vi av och tog bussen. Zuzan hoppade av i Tensta och Jag, Fatou och Zooba ( Zenab) hoppa av i Rinkeby. Vi promenerade ett tag , och på något sätt drogs vi till Abirs hus :P HAHAHAH .. Så vi gick till henne och plingade på. Och aa hon bjöd in oss och helt plötsligt var vi hos abir och käkade mat och busade lite med hennes granne ;) Hahahha runt halv 7 tiden gick vi hem.
Och såhär såg min dag ut :/
Och nu måste jag dra ! :D // Saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0