Dålig planering !

Hej hej ,
Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag börjar 1 och Zooba ska åka t skolan redan nu. Jag kanske oxå ska göra det men pallar inte resa mig :P Hahahha
Oooh ! Fåår ångest när jag tänker på Atish kryssningen, det kanske inte blir ngt ! Vill itne åka dit ensam med familjen. Tänk er kryssning med mamma och pappa och lillasyster. Vem ska man gå runt med ? Vem ska man dansa med ? Vill inte dansa med föräldrarana hahhah inte nåt fel med det men en kompis skulle nog va bättre !
Och KH konserten, man måste gå in med nån som är över 18 år. Och min mamma hatar KH så hon vill inte och jag tror inte setares mamma orkar stå t klockan 4 på kvällen :/ Aa snacka om att vi har probleem med planeringen.
Aa men nu ska jag nog gå o fixa mig sen rööra mig mot skolan! ( ooh )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0