Moneey ?

Tjabaa tjenaa !
Komm precis hem från en låång promenad.
Snackade om pengar. Jaag tycker inte att pengaar e ALLT här i världen. Sure fattiga skulle bli över lyckliga om de hade pengar. Men det jag menar är att det finns fleraa människor som har pengar tänker på sig själva. Det är synd. Jag själv vill ha så mycket men jag kan få det även om jag inte e rik. Du kan köpa kläder, mat och en massa.
Jag känner en familj som har en massa pengar och bröt kontakten med sin familj ba för pengarna. Det är så synd när folk gör så. Det handlar oxå om MAKT.
Folk missförstår mig men men .. alla har sina åsikter ;)
Just nu kör jag , sanna och setare Flaskan. Fyfaaan , det är f***ing träning. Kör den ett par gånger så kommer ni lyckas köra spagat hahahah !
Anywaays ! .. ska nog röraa mig mot köket ;) Peace out !
// Saara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0