RANGO ! :D

Tjabba krabba !

Kom precis hem från Kista. Hahahah Ni som inte sett Rango , Spring till närmaste bio och kolla på den! Den e såå tööng ! RAMBO ! Deet var så roligt , och sen gick vi runt och jag köpte en perfym och hårspray t mig och perfymen är t Zenab. Hitta inte halsbandet i kista heller -.- De verkar va fööör omtyckta asså.

Aa , men men efter filmen träffade jag på SaraL och hon berätta ngra nyheter jag inte tyckte om ! -.-
Har egentligen inte så mkt och berätta mer. Skolaaa om 11 timmar :( NOOOOOO , vill inte ! Ångest ! Men setare kommer idag och de e nåt positivt :)

Nu ska jag gå och diska ! Sharrå // Saara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah bror ba för du blev sur så hann jag inte ens berätta hälften ..

2011-03-07 @ 05:44:26
URL: http://saraala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0