Tjejer och killar !

Setare kommer imon ! Finally !  Imon ska jag på bio med Moni, Nasse och sanna. Vi ska kolla på Rango ! Hahah kallar hnm för RAMBO ! :D
Anywaays , verkar som att jag har jävligt tråkigt för att jag har skrivit 3 inlägg under en timme :P Hahha men jag har verkligen inget o göra ..
Ist tänkte jag diskutera om tjejer och killar .. Jag snacka med en kille i lur och jag sa att alla killar är idioter ( ett skämt ) och sen sa han att alla tjejer är slampor ! Huuur fan e vi slampor ! Han sa att alla vi tjejer som går och knullar runt är horor ! Är inte ni killar det eller ? MANSHOROR ?? Joo , det är ni . Och ni sitter och gnäller på att ni vill ha en tjej om är oskuld och fel fri ! Men vafaan det är ju ni killar som gör att vi tjejer går runt o knullar runt för att vie rädda för att bli sårade. Det är fel jag vet men vi kan inte lita på killar. Och detsamma med killar , vissa kanske oxå e rädd för att bli sårade SYND ! Men gå inte runt och säg att ni vill ha en felfri brud ! Ni får fanimej skylla er själva ! Kalla oss inte för horor för det är vi inte ! Isf är ni oxå de !
Va irriterande ! BTW vi tjejer leker svåra , men det är för att vi vill veta om ni verkligen vill ha oss eller inte! Det beror inte på Svenska tjejer och Blatte brudar! ( Som du sa ) -.-
Som en kille sa " Vi alla killar vet innerst inne att alla tjejer är 5 gånger smartare än oss killar " en kille som erkänner ! GULLIGT ! <3
Nu ska jag dra mig ! // Saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0