Söndag !

Tjenaa !
Här sitter jag på sängen och orkar inte gå upp, mamma gick precis med Setares mamma till kista för att köpa våra biljetter ;) Yaaaaaaay !
Anyways snart ska jag t kista med lillsyrran och träffa Moni och Nasse :) Hoppas filmen e bra :)
Men men , tänkte köpa en present t Zooba oxå för hon fyller år imon och jag hitta inte halsbandet jag ville ha igår för den var slut. Så jag får hoppas att den finns i Kista ! Sen en foundation som tjejerna tyckte var sjukt fin på mig , så jag tänkte köpa den och testa :D Hahahh om jag nu har pengar.
Imon börjar skolaan igen ! NEEJ ! Jag får ångest ! Varje söndagar är såna dagar man hatar för man vet att dagen efter är det skola :P
Här kommer bilder på Moni och Nasse :) Och Nina ( Deras lillasyster som är ett år äldre än mig )
Monireh ! <3
Nasrin ! <3
And the sisters ! Moni , nasse and Nina <3
See ya !
// Saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0