Skinnjackaan ! :(

TJEENA !
Jag kom precis hem från kista och jag sååg ÅRETS finaste/snyggaste skinnjacka! Den kostar 1999kr -.-
Såå det är bara och drömma om den asså ! Men jaag dööör för den ! Jag sååg den för typ 1 månad sen och jag tyckte den va skit fin , men idag prövade jag den och jag dog! Deen var bara så perfekt ! JAG MÅSTE HA DEN :(
Men det dåliga är att den tar slut slutet av månaden och jag kommer inte få pengar den här månaden har redan slösat 1000 kr :(
Jaa men nu försöker jag boka biljetter till Atish kryssningen :/ Meen det verkaar gå åt helvete :P
Anywaays nu ska jag dra min mage kurrar som in i helvete e ass hungriiig ! MAAAT !
Ps. SKINNJACKAN DÖDAAR MIG :(
// Saara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0