Vänskap ! <3

Heej heej ,

Ligger på sängen med Setare på andra sidan av sängen och sanna på sin egen säng. Båda sover och det är bara jag som chattar med en person som e heelt hjärndöd -.-

Aa men idaag var jag i skolaan och det vaar sämsta skoldan ever. Hade prov och det ska vi inte ens snacka om hur det gick. Asså det gick åt helvete :P Men resten av dan var väl helt okeey.

Har inte spanskaa den här veckan så det känns sjukt skönt ! Börjar halv 1 imon :D Men ska dra lite tidigare , typ vid 9 tiden :P Hahah aa men har inte så mkt och berätta.

Snackade med Setare om minnen när vi promenerade, gud vaa skönt det är att promenera klockan 10 på kvällen och snacka om minnen. Vaa nära vi kommit varandra och det är jag jävligt glad för ( KNACKAR PÅ TRÄ ). Vänskaap är verkligen något man behöver. Men man ska vara riktiigt tajt med en vän man kan lita på ! Inte falska idioter -.- Som bara utnyttjar en egentligen.

Faan min mage e hungriig ! Men men nu ska jag sova!
Godnatt ! (L)

// Saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0